آموزش پخت یک نوع نان رژیمی یا لاغری

تبادل لینک با سایت کانال سایت در آپارات تالار گفتمان سایت
آموزش پخت یک نوع نان رژیمی یا لاغری آموزش پخت یک نوع نان رژیمی یا لاغری

آموزش پخت یک نوع نان رژیمی یا لاغری

              مجموع :آموزش آشپزي

 

آموزش آشپزی,سایت آشپزی,پخت انواع غذا,غذاهای رژیمی,پخت غذاهای رژیمی,نحوه نان رژیمی,طرز تهیه نان های رژیمی,مواد لازم برای تهیه نان رژیمی,طرز تهیه نان رژیمی برای صبحانه,پخت نان های صبحانه,پخت غذاهای رژیمی
ما در این بخش از آشپزی رژیمی میخواهیم یک نانی را به شما معرفی کنیم که علارغم سیر کردن شکم شما میتواند در لاغری شما نیز موثر باشدکنجد و سیاه دانه ای که در این نان استفاده میشود میتواند در حد چشم گیری وزن شما را کاهش دهد و به یک اندام مناسب برسید.

 طرز تهیه نان رژیمی برای صبحانه,پخت نان های صبحانه,پخت غذاهای رژیمی

 




اگر به دنبال یک نان کم رژیمی و خوشمزه هستید احتیاجی نیست در نانوایی ها دنبالش بگردید؛ خودتان در منزل درست کنید. با این کار هم یک نان خانگی درست کرده اید و هم خیالتان از کم کالری بودنش راحت می شود.



مواد لازم برای تهیه نان رژیمی :


 شکر 1 قاشق چایخوری
 شیر ولرم 1/3 پیمانه
پودر خمیر مایه 1/2 و 1 قاشق چایخوری
 تخم مرغ 2 عدد
روغن مایع 1/3 پیمانه
پودر قند 50 گرم
نمک نوک قاشق
آرد 300 گرم
پودر کاکائو 2 قاشق سوپخوری
کنجد و سیاه دانه مقداری برای تزیین
شیر مقداری

 

 

 

طرز تهیه نان رژیمی :
ابتدا در ظرف مناسب شکر را با پودر خمیر مایه و آب ولرم مخلوط کنید، سپس به مدت 10 دقیقه آن را کنار بگذارید تا عمل بیاید.



در این میان در یک کاسه تخم مرغ ها را با پودر قند، روغن و نمک مخلوط کرده و خوب هم بزنید. وقتی یکدست شد، خمیر مایه عمل آمده را به آن اضافه کنید. در انتها آرد را کم کم به مواد اضافه کنید تا خمیر نان حاصل شود. خمیر باید کمی چسبنده باشد.

 

نحوه نان رژیمی,طرز تهیه نان های رژیمی,مواد لازم برای تهیه نان رژیمی



اکنون خمیر حاصل را به دو قسمت تقسیم کنید. یکی را با مقداری آرد قنادی از حالت چسبندگی خارج کنید. به دیگری پودر کاکائو بزنید و آن را با پودر کاکائو از حالت چسبندگی خارج کنید. خمیر ها را جداگانه در یک جای گرم به مدت دوساعت استراحت دهید.



بعد از دو ساعت پف خمیرها از بین می رود. حالا باید یکی در میان خمیر ها را در ظرف مخصوص فر چیده و دوباره به مدت نیم ساعت به آنها استراحت دهید.



اکنون روی نان ها را با کمی شیر رومال کنید. مقداری کنجد و سیاه دانه هم روی آنها بپاشید. سینی را در فری که با دمای 180 درجه سانتی گراد از پیش گرم شده است، به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا کاملا بپزند و آماده سرو کردن شوند.


نکته ای مهم در تهیه نان رژیمی :
موقع درست کردن خمیر نان دقت کنید که حتما باید کمی چسبنده باشد. اگر میزان بیشتری آرد به خمیر اضافه کنید نان شما سفت می شود.

 

 

منبع : ashpazi.hmg.ir


نان رژیمی,غذاهای لاغری,پخت غذاهای لاغری,خوراکی های لاغری,آموزش درست کردن نان لاغری,نان لاغری,پخت نان لاغری,طرز تهیه نان لاغری,نان رژیمی,پخت نان رژیمی,طرز پخت نان رژیمی,نان رژیمی,طرز تهیه نان رژیمی,پخت نان رژیمی,طرز تهیه نان رژیمی با تزیین کنجد و سیاهدانه

برچسب ها : آموزش آشپزی , سایت آشپزی , پخت انواع غذا , غذاهای رژیمی , پخت غذاهای رژیمی , نان رژیمی , غذاهای لاغری , پخت غذاهای لاغری , خوراکی های لاغری , آموزش درست کردن نان لاغری , نان لاغری , پخت نان لاغری , طرز تهیه نان لاغری , پخت نان رژیمی , طرز پخت نان رژیمی , طرز تهیه نان رژیمی , طرز تهیه نان رژیمی با تزیین کنجد و سیاهدانه , نحوه نان رژیمی , طرز تهیه نان های رژیمی , مواد لازم برای تهیه نان رژیمی ,
کانال سایت در تلگرام اپلیکیشن اندروید سایت صفحه سایت در اینستاگرام