close
نازچت

مهمترین حرکات ورزشی برای لاغری بدن کدامند؟

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

 

کفش دخترانه اسپورت نایک مدل Avocado

 

کفش,مدل کفش,کفش نایک,کفش دخترانه,کفش دخترانه نایک

 

قيمت فقـط : 35000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

توضيحات بيشتر

ست تاپ و شلوارک طرح ferrari مدل niko


تاپ و شلوار ست مردانه,مدل تاپ و شلوار مردانه,جدیدترین مدل تاپ مردانه,مدل شلوارک مردانه

 

قيمت فقـط :   28000وجه بعد از تحويل درب منزل شــما تصفیه کن خانگی آب


سفیدکننده و پولیش دندان لوما

 

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,پولیش دندان,سفید کردن دندان


قيمت فقـط :25000پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما
توضيحات بيشتر

 


درباره : زیبایی اندام ,
بازديد : 1603 | تاريخ : دوشنبه 16 آذر 1394 زمان : 23:23 |

مهمترین حرکات ورزشی برای لاغری بدن کدامند؟

              مجموع :ورزش

 

ورزش,سایت ورزش,نرمش کردن,ورزش کردن,زیبایی اندام,تناسب اندام,داشتن اندام زیبا,داشتن اندام مناسب,لاغر شدن با حرکات ورزشی,حرکات ورزشی مناسب برای افراد چاق,آب کردن چربی با حرکات ورزشی

حرکات ورزشی مناسب برای افراد چاق,آب کردن چربی با حرکات ورزشی

 

حرکات ورزشی متفاوت است و ممکن است شما جزء افرادی باشید که فقط برای لاغری و زیبایی اندام ورزش میکنید ما در اینجا حرکات ورزشی را آموزش میدهیم که با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و تناسب اندام برسید و تمامیه چربی های بدن خود را در عرض یک هفته آب کنید و اندام دلخواه خود را به دست آورید.

 

برپی حرکتی است که چند حرکت ورزشی از جمله پلانک، شنای سوئدی، اسکات و پرش را در خود دارد. اگر شما توانایی خوبی در انجام این حرکات ندارید می‌توانید از حرکات ورزشی دیگری برای سوزاندن کالری استفاده کنید. حرکات ورزشی که برای افزایش سوخت و ساز بدن به کار بروند باید سه خصوصیت زیر را داشته باشند:
 
1- بر روی بیشتر بدن کار کنند، به خصوص شانه‌ها و لگن.

2- زیاد به مهارت احتیاج نداشته باشند.

3- بتوان آن‌ها را با کمترین احتمال آسیب با تکرار زیاد در استراحت کم انجام داد.


10 حرکت ساده و کم‌خطر برای سوزاندن چربی‌ها به شرح زیر هستند:
 
1- اسکات با وزنه:
 
این بهترین روش برای انجام اسکات است. نگه داشتن وزنه در قسمت جلوی بدن باعث می‌شود که بالاتنه را صاف نگه دارید. این کار باعث می‌شود فشار کمتری به ستون فقرات بیاید و بیشتر بر روی عضلات ران کار شود. این روش اسکات بهتر از روش اسکات با هالتر وزنه‌برداری است. می‌توانید از دمبل یا کتل بال استفاده کنید. این حرکت را 10 بار در دقیقه برای 10 دقیقه انجام دهید.
 
2- بالا بردن هالتر وزنه‌برداری یا دمبل بالای سر:
 
این نوع وزنه‌ زدن باعث افزایش قدرت بدن می‌شود. البته این حرکت بسیار تکنیکی هستند و یادگیری آن‌ها سخت است. این حرکت را در حالی شروع کنید که وزنه در ناحیه زانو یا ساق پا قرار داشته باشد و بر روی زمین نباشد. بدین شکل حرکت راحت‌تر می‌شود و نیاز به انعطاف‌پذیری زیادی نیست. برای انجام این حرکت کشش در ناحیه مچ پا، زانو و لگن داشته باشید. انجام حرکت با 10 تا 20 تکرار یا انجام دو تا 3 دقیقه‌ای حرکت باعث سوزاندن چربی‌های بدن می‌شود.

 

حرکات ورزشی که لاغر میکند,لاغر شدن با حرکات ورزشی

 

 


 
3- به نوسان درآوردن کتل بال:
 
این حرکت باعث افزایش آمادگی جسمانی و چربی‌سوزی می‌شود. میزان چربی سوزی این حرکت مانند دویدن است اما کمتر به مفاصل فشار می‌آید. این حرکت باعث پرورش عضلات می‌شود سوخت و ساز را افزایش می‌دهد. بیشتر افراد در ناحیه کمر، همسترینگ و باسن نیاز به پرورش عضلات دارند، برای انجام این حرکت باید پاها را از هم باز کنید و با یک کتل بال را در بین پاها نگه دارید و در عقب نوسان دهید. هنگامی که دوباره وزنه‌ را جلو می‌آورید، آن را به دست دیگر بدهید و همین حرکت را تکرار کنید. جابه‌جا کردن کتل بال در دست‌ها باعث می‌شود کمتر به ستون فقرات فشار بیاید.
 
سعی کنید 30 ثانیه حرکت کنید، 30 ثانیه استراحت کنید و 10 تا 20 دقیقه این کار را ادامه دهید.
 
4- راه رفتن با وزنه:
 
راه رفتن یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سلامت بدن است. این حرکت باعث کالری‌سوزی می‌شود. بهتر است به هنگام راه رفتن در دست‌ها وزنه نگه دارید. این کار باعث می‌شود که عضلات پرورش یابند می‌توان یک وزنه نیز در دست نگه داشت و وزنه را به هنگام خستگی در دست‌ها جابه‌جا کرد. این حرکت برای قدرتمند کردن ستون فقرات و لگن نیز مناسب است. می‌توان محل نگه داشتن وزنه را نیز به هنگام راه رفتن تغییر داد تا چالش حرکت بیشتر شود. برای مثال می‌توان وزنه را بالای سر، در ناحیه کمر و پایین‌تر نگه داشت. می‌توان این کار را در ست‌های یک یا 2 دقیقه‌ای انجام داد و در میان این ست‌ها استراحت داشت یا اینکه این حرکت را 10 دقیقه بدون استراحت انجام داد و هر زمانی نیاز به استراحت بود، حرکت را متوقف کرد.
 
5- اسکات پرشی
 
ورزش‌های پلیومتریک فیبرهای عضلانی را پرورش می‌دهد و باعث سوختن چربی‌ها می‌شوند. برای انجام اسکات پرشی یک چهار پایه را جلوی خود قرار دهید و در حال انجام حرکت اسکات بر روی آن بپرید. ارتفاع چهار پایه را با توجه به آمادگی جسمانی خود انتخاب کنید.


حرکات ورزشی برای زیبایی اندام,حرکات ورزشی برای لاغری,حرکات ورزشی برای لاغری شکم

 

 
6- حرکت استپ با پرش:
 
این حرکت برای پرورش پایین تنه مناسب است. این حرکت بر روی لگن و باسن کار می‌کند. برای انجام این حرکت نیز باید یک چهار پایه را جلوی بدن قرار دهید و حرکت استپ را با پرش بر روی این چهار پایه انجام دهید.
 
7- حرکت موجی طناب:
 
هنگامی که خسته هستید و احساس می‌کنید انرژی کافی برای ورزش کردن را ندارید می‌توانید این ورزش را انجام دهید. این حرکت بر روی پایین‌تنه کار می‌کند. در این حرکت ورزشکار دو سر طناب را در دست نگه می‌دارد و آن را به صورت موجی به حرکت درمی‌آورد. می‌توانید 10 تا 20 ثانیه این حرکت را انجام دهید و سپس 40 تا 50 ثانیه استراحت کنید. به هنگام انجام این حرکت کمر را صاف نگه دارید و عضلات شکم را منقبض کنید.
 
8- حرکت چهار دست و پا:
 
این حرکت شبیه به حرکت شروع دویدن دوندگان است. در این حالت چهار دست و پا بر روی زمین قرار گرفته‌ اما زانوها بر روی زمین قرار ندارند.
 
این حرکت فواید زیادی دارد و باعث افزایش قدرت قفسه سینه و لگن می‌شود. این حرکت شانه‌ها را تقویت می‌کند و بر روی دست‌ها و مچ‌ها کار می‌کند. این حرکت باعث افزایش توانایی تنفس نیز می‌شود. می‌توانید این حرکت را با لانژ تلفیق کنید. حرکت چهار دست و پا را یک دقیقه انجام دهید و سپس در دقیقه حرکت لانژ را انجام دهید. این پروسه را 10 بار به مدت 30 دقیقه انجام دهید. این کار چربی‌سوزی بالایی دارد.
 
9- حرکت لانژ:
 
حرکت لانژ مانند دویدن باعث افزایش قدرت و استقامت می‌شود. این حرکت باعث افزایش کالری سوزی در بدن می‌شود و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. انجام 10 دقیقه حرکت لانژ می‌تواند موثر باشد. این حرکت بر روی لگن و زانوها کار می‌کند و برای دوندگان انجام آن بسیار مناسب است.
 
10- تلفیق اسکات و پرس بالای سر:
 
این کار باعث افزایش ضربان قلب می‌شود اما بسیاری از افراد از نظر تکنیکی توانایی لازم برای انجام آن را ندارند. هنگامی که این حرکت با تکرار زیاد و استراحت کم انجام شود ممکن است خطر آن زیاد باشد.
 
برای انجام این حرکت همان حرکت اسکات را انجام دهید اما در هر دو دست یک دمبل نگه دارید و با خم کردن آرنج‌ها وزنه را بالای شانه نگه دارید. هنگام بالا رفتن دست‌ها را صاف بالای سر کشیده نگه دارید و دوباره هنگام خم کردن زانوها وزنه‌ها را نیز به سمت شانه‌ها پایین ببرید، 20 ثانیه حرکت را انجام دهید و 10 ثانیه استراحت کنید.

 


زیباتر کردن اندام,داشتن اندام استاندارد,راه های داشتن اندام زیبا,راه های رسیدن به تناسب اندام,راه های رسیدن به اندام مناسب,حرکات ورزشی,حرکات ورزشی لاغری,حرکات ورزشی برای زیبایی اندام,حرکات ورزشی برای لاغری,حرکات ورزشی برای لاغری شکم,حرکات ورزشی که لاغر میکند

 



برچسب ها : ورزش , سایت ورزش , نرمش کردن , ورزش کردن , زیبایی اندام , تناسب اندام , داشتن اندام زیبا , داشتن اندام مناسب , زیباتر کردن اندام , داشتن اندام استاندارد , راه های داشتن اندام زیبا , راه های رسیدن به تناسب اندام , راه های رسیدن به اندام مناسب , حرکات ورزشی , حرکات ورزشی لاغری , حرکات ورزشی برای زیبایی اندام , حرکات ورزشی برای لاغری , حرکات ورزشی برای لاغری شکم , حرکات ورزشی که لاغر میکند , لاغر شدن با حرکات ورزشی ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 156
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614672

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.



logo-samandehi