close
رزرو هتل

آموزش چاق کردن اندام با ورزش کردن

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

آموزش بافتنی,آموزش قلاب بافی,آموزش خیاطی,آموزش مسائل زناشویی,تصاویر بازیگران,اخبار امروز,ورزش,زیبایی اندام,آموزش گلسازی,آموزش عروسک سازی,آموزش آشپزی

ساعت بافتنی زنانه و دخترانه روژین

 

 

ساعت بافتنی,بافت ساعت,مدل ساعت,ساعت قلاب بافی

 

قیمت 25.000 تومان

توضيحات بيشتر

دستگاه تصفیه آب خانگی

 


تصفیه کن آب,تصفیه کردن آب,آموزش تصفیه کردن آب

 

قیمت 25.000 تومان تصفیه کن خانگی آب


چرخ خیاطی دستی تمام اتوماتیک

 

 

چرخ خیاطی دستی,چرخ خیاطی پیشرفته,آموزش خیاطی


قیمت 30.000 تومان
توضيحات بيشتر


آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
* وب سایت استادی سنتر شامل خیاطی، بافتنی، مد، آرایش ( کلیک کنید) * 1 107 studycenter
تابلو حروف برجسته 0 61 mismona
تالار تشریفات 0 53 mismona
تالار خاص 0 54 mismona
سیم کارت سازمانی GPS برای ردیاب 0 46 mismona
ردیاب خودرویی چیست؟ 0 48 mismona
تفاوت های ردیاب و رهیاب 0 50 mismona
تاریخچه ردیاب 0 50 mismona
تمرین کردن قسمتهای سخت 0 46 mismona
موسیقی ؛ حرکات و احساسات 0 44 mismona
اصطلاحات کاربردی موسیقی 0 58 mismona
بهبود تمرین پیانو در هفت قدم (گام هفتم) 0 27 mismona
تکنیک، هماهنگی ماهیچه ها 0 38 mismona
Abrsm را بیشتر بشناسیم 0 31 mismona
بهبود تمرین پیانو در هفت قدم (گام چهارم) 0 33 mismona
حرکت، بیان و صدا در نوازندگی پیانو 0 28 mismona
آموزش دو زبانه 0 46 mismona
دوره کلاسیک 1750 تا 1820 0 39 mismona
دوره ی باروک 0 32 mismona
تابلو حروف برجسته 0 33 mismona
درباره : زیبایی اندام ,
بازديد : 1280 | تاريخ : سه شنبه 10 آذر 1394 زمان : 21:42 |

آموزش چاق کردن اندام با ورزش کردن

              مجموع :ورزش

 

ورزش,سایت ورزش,سایت ورزشی,زیبایی اندام,تناسب اندام,داشتن اندام زیبا,داشتن اندام خوشکل,افزادیش دادن وزن با ورزش,بالا بردن وزن با ورزش

افزایش وزن با ورزش,افزادیش دادن وزن با ورزش,بالا بردن وزن با ورزش

برخی ها هستند که میخواهند با استفاده از ورزش و بدون استفاده از غذاهای چاق کننده بدن خود را چاق کنند.ورزش به عنوان یک اچار فرانسه عمل میکند و هم میتواند در چاق کردن بدن موثر باشد و هم در لاغر کردن.ولی اکثر افراد فکر میکنند ورزش فقط میتواند لاغر کند.نه اینطور نیست,اگر ورزش با رژیم غذایی مناسب انجام شود نه تنها لاغر نمیکند بلکه موجب افزایش وزن و چاق شدن نیز میشود.

 

شاید شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که دوست دارید به جای اندامی باریک و لاغر، بدنی پُر و حجیم داشته باشید.اما اگر به اندازه چند نفر هم غذا بخورید باز هم در افزایش وزن دچار مشکل هستید!در ابتدا باید بدانید چرا وزنتان افزایش پیدا نمی کند؟ آیا تیروئید شما پر کار است؟ آیا به همان اندازه که غذا می خورید،فعالیت دارید یا انرژی بیشتری مصرف می کنید؟ یا شاید هم کمبود خواب و یا استرس و اضطراب دارید!

معمولا" اولین راه حلی که به ذهن ما می رسد، خوردن و خوردن است! اما باز هم نتیجه این است: نمی توانید وزن خود را افزایش دهید. ما راه حل بهتری برای شما داریم.رمز افزایش وزن شما در ورزش نهفته است.تعجب نکنید! ورزش کلید افزایش وزن است. ورزش کردن، قطعا" می توانند به شما در بدست آوردن وزن همراه با افزایش حجم عضلانی کمک کند.چون ورزش هم اشتهای شما را باز می کند و هم اینکه باعث می شود حجم عضلات شما زیاد شود در نتیجه هم وزنتان افزایش پیدا می کند و هم اینکه بدن عضلانی و متناسبی هم خواهید داشت.پس با ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

تمرینات وزنه

در برنامه ریزی برای افزایش وزن باید دنباله رو و متمرکز روی تمرینات وزنه و وزنه زدن باشید.در این تمرینات باید گروهی از عضلات بزرگ بدن را هدف قرار دهید و خبر خوب این است که این نوع بدنسازی به هیچ نوع دستگاه و ورزشگاه فانتزی نیاز ندارد.وزنه ها با ایجاد فشار روی عضلات باعث تحریک حداکثر میزان تعداد فیبرهای عضلانی می شود که این امر منجر به گسترش و بزرگ شدن اندازه ی آن ها می شود.


بهترین تمرینات وزنه برای ایجاد توده ی عضلانی تمرین های مقاومتی مانند اسکوات و پوش آپ هستند.هدف از انجام آن کمک به رشد عضلات بدن در جهت افزایش  توده عضلانی بدن است.البته شما می توانید با وزن بدنتان هم تمرینات بدنسازی انجام دهید.این مطلب را بخوانید: بدون نیاز به وزنه عضله بسازید.

ورزش های بی هوازی در مقابل ورزش هوازی ( ایروبیک )

اصطلاح "بی هوازی" به معنای "بدون اکسیژن"است. تمرینات بی هوازی با استفاده از عضلات و با شدت زیاد در مدت زمان کوتاه انجام می شود.وزنه زدن یک ورزش بی هوازی است و به همین دلیل است که برای افزایش وزن عضلات مؤثر است. در صورتی که برای رژیم های کاهش وزن، بیشتر از تمرینات هوازی مانند دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و دیگر ورزش هایی که در سوزاندن کالری مؤثر هستند توصیه می شود.



آموزش چاق شدن با ورزش,آموزش چاق کردن بدن با ورزش,افزادیش وزن

 

رژیم غذایی در کنار ورزش

اولین توصیه ما به شما ورزش بود.اما ورزش هم نیازمند یک یار کمکی است.عضلات بدن جهت رشد و بزرگتر شدن هم به دریافت کالری و هم انجام ورزش نیاز دارند.برای درک بهتر، این معادله ساده را بررسی کنید:ما با خورردن غذا کالری دریافت می کنیم.این کالری صرف انرژی برای فعالیت های روزانه ما می شود.اگر کالری که ما از غذا خوردن دریافت می کنیم، از کالری که برای فعالیت هایمان مصرف می کنیم کمتر باشد، نتیجه آن کاهش وزن است.پس باید میزان کالری که شما دریافت می کنید بیشتر از آنی باشد که برای فعالیت هایتان مصرف می کنید.

این هدف را می توان با رژیم غذایی مناسب جهت افزایش وزن و ورزش های مخصوص برای رشد و افزایش عضلات بدست آورد. اگر رژیم غذایی برنامه ریزی نشده باشد، ورزش به تنهایی به جای ساختن عضلات و افزایش وزن، فقط  باعث سوزاندن کالری بدن می شود.با کمک یک متخصص تغذیه، می توانید میزان کالری مورد نیاز برای افزایش وزن را بدست آورید. وقتی این مقدار را به دست آوردید باید کالری مصرفی روزانه خود را به دقت پیگیری کنید.با مطالعه این مطلب می توانید میزان کالری را بدست آورید: محاسبه کالری مورد نیاز.

توصیه ما به شما

ما به شما توصیه می کنیم غیر از ۳ وعده غذایی اصلی، سه میان وعده هم داشته باشید.میان وعده حد فاصل صبحانه تا ناهار، ناهار تا شام و بعد از شام( حداکثر ۲ ساعت قبل از خواب یک وعده غذایی سبک).در این میان وعده ها برای افزایش وزن باید کربوهیدرات و برای رشد عضله پروتئین مصرف کنید.برای کربوهیدرات می توانید بدون نیاز به هزینه زیاد از این مواد غذایی استفاده کنید: ماکارونی، برنج و سیب زمینی و برای پروتئین هم از لبنیات، تخم مرغ، ماهی، گوشت قرمز و مرغ.به شما توصیه می کنیم حتما" ماهی تن، سینه مرغ و تخم مرغ را به رژیم خود بیافزاید.این روز ها آب پنیر نیز به عنوان یک منبع غنی از پروتئین شناخته شده است.می توانید مکمل های پروتئین و یا پودر آب پنیر را نیز مصرف کنید.

در انجام ورزش زیاده روی نکنید!

این درست است که ما ورزش را به شما پیشنهاد کردیم اما فراموش نکنید ورزش بیش از حد می تواند خطرات فیزیکی متعددی داشته باشد. شایع ترین و بیشترین عارضه، کم آبی بدن است.به غیر از این، برخی دیگر از عوارض فیزیکی مانند آسیب های عضلانی و اسکلتی، ورم مفاصل و یا صدمه به رباط ها باشد.

به یاد داشته باشید

۱- این تمرینات بایستی تحت نظارت یک مربی مجرب انجام شود.

۲- برای نتایج بهتر و مؤثرتر، تمرینات خود را در فضایی باز انجام دهید.

۳- اگر BMR یا همان میزان متابولیسم بدن شما بالا است، ورزش شدید و کوتاه بهتر از ورزش به مدت طولانی با شدت کم است.

۴- منسجم و پیوسته ورزش کنید. گاهی اوقات برای رسیدن به وزن ایده ال مدت بسیار طولانی وقت لازم است.افراد بی حوصله معمولا" خیلی زود از برنامه خود خسته می شوند.اما با صبر و استمرار در برنامه حتما" نتیجه خواهید گرفت.موفق باشید.



 

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

منبع:medindia

 

زیبا سازی اندام,زیباتر کردن اندام,چاق شدن,آموزش چاق شدن,چاق کردن بدن,چاق کردن اندام,آموزش چاق کردن اندام,آموزش چاق کردن بدن,چاق شدن با ورزش,ورزش های چاق کننده بدن,آموزش چاق شدن با ورزش,آموزش چاق کردن بدن با ورزش,افزادیش وزن,افزایش وزن با ورزش



برچسب ها : ورزش , سایت ورزش , سایت ورزشی , زیبایی اندام , تناسب اندام , داشتن اندام زیبا , زیبا سازی اندام , زیباتر کردن اندام , چاق شدن , آموزش چاق شدن , چاق کردن بدن , چاق کردن اندام , آموزش چاق کردن اندام , آموزش چاق کردن بدن , چاق شدن با ورزش , ورزش های چاق کننده بدن , آموزش چاق شدن با ورزش , آموزش چاق کردن بدن با ورزش , افزادیش وزن , افزایش وزن با ورزش ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 116
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614536

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


logo-samandehi