close
رزرو هتل

آشنایی با غذاهای مخصوص بدنسازی

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

آموزش بافتنی,آموزش قلاب بافی,آموزش خیاطی,آموزش مسائل زناشویی,تصاویر بازیگران,اخبار امروز,ورزش,زیبایی اندام,آموزش گلسازی,آموزش عروسک سازی,آموزش آشپزی

ساعت بافتنی زنانه و دخترانه روژین

 

 

ساعت بافتنی,بافت ساعت,مدل ساعت,ساعت قلاب بافی

 

قیمت 25.000 تومان

توضيحات بيشتر

دستگاه تصفیه آب خانگی

 


تصفیه کن آب,تصفیه کردن آب,آموزش تصفیه کردن آب

 

قیمت 25.000 تومان تصفیه کن خانگی آب


چرخ خیاطی دستی تمام اتوماتیک

 

 

چرخ خیاطی دستی,چرخ خیاطی پیشرفته,آموزش خیاطی


قیمت 30.000 تومان
توضيحات بيشتر


آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
در خواست مدل شنل 7 4344 paripa
نرم افزارهای کاربردی دستگاه حضور و غیاب 0 55 masin
روش های تولید محتوا برای سایت 0 36 masin
جریمه گوگل چیست و چگونه از آن خارج شویم؟ 0 36 masin
دستگاه حضور و غیاب و مدل های آن 0 30 masin
دکوراسیون آشپزخانه 3 4049 hamedrezaee
پردازش ابری چیست؟ 1 259 minomani
آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه 0 209 sosan33
آموزش طلا و جواهر سازی و قالب سازی حرفه ای 0 190 sosan33
آموزش گوهرشناسي مطابق با استانداردها 0 156 sosan33
بافتنی 9 10573 rahi11
خياطي 16 7862 rahi11
تناسب مکانی در دکوراسیون داخلی 2 1348 arian24
چشم انداز 2 در طراحی داخلی 1 1329 saba30
دکوراسیون شیک و مدرن 0 2241 tanaz22
طراحی مدرن 0 1265 tanaz22
چشم انداز در طراحی داخلی 0 1196 tanaz22
مدیریت و رهبری پروژه برای معماری داخلی 0 892 tanaz22
خانه هایی با نمای شیشه ای در معماری داخلی 1 1442 tanaz22
چطور در طراحی داخلی یک کاناپه انتخاب کنیم؟ 0 1219 tanaz22
درباره : زیبایی اندام ,
بازديد : 1179 | تاريخ : دوشنبه 02 آذر 1394 زمان : 16:14 |

آشنایی با غذاهای مخصوص بدنسازی

              مجموع :ورزش

 

 

ورزش,سایت ورزش,زیبایی اندام,داشتن اندام زیبا,زیبا سازی اندام,بدنسازین,ساخت عضله با خوردن,قرص های بدنسازی,داروهای بدنسازی,واکسن های بدنسازی

 

ساخت عضله با خوردن,قرص های بدنسازی,داروهای بدنسازی,واکسن های بدنسازی

 

ورزش بدنسازی یکی از ورزش های طاقت فرسا هست که برای زیبایی بدن و ساخت عضله به کار میرود بخاطر نیاز بیش از اندازه به قدرت در این ورزش مجبور میشویم غذاهایی را استفاده کنیم که کالری بیشتری را نسبت به غذاهای دیگر دارند که به این نوع غذاها غذاهای بدنسازی یا عضله سازی میگویند.اگر شما نیز میخواهید عضله داشته باشید و به بدنسازی بروید باید از این غذاها بیشتر استفاده کنید.

 

 

تک اندام :غذا و تغذیه در ورزش,بخصوص  ورزش پرورش اندام نقش بسیار مهمی را ایفا میکند.هرگز نمیتوان گفت که مکمل های غذایی میتوانند جایگزین مناسبی برای تغذیه باشند.

غذا و تغذیه هستند که باعث رشد و افزایش حجم در بدن میشوند و همینطور تمرینات شدید به تنهایی کافی نیستد.بلکه  به خوردن مواد غذایی مناسب نیاز دارید.

غذاهایی که برای وعده های غذایی انتخاب میکنید ، خوردن  تنقلات  بلافاصله بعد از ورزش تاثیر بسیار زیادی در  ماهیچه ها ایجاد میکند.

 

برای ساخت عضلات و کاهش چربی، شما باید به دنبال یک طرح رژیم غذایی سخت باشید. باید غذاهایی که حاوی پروتئین، کربوهیدرات سالم و چربیهای سالم باشد در برنامه غذایی خود بگنجانید. دیگر مواد مغذی که نیاز به ساخت عضلات دارید منیزیم، پتاسیم، مس، سلنیوم، کلسیم، آهن و ویتامین های مختلف است.

در اینجا ۱۰ غذای خارق العاده برای ساخت عضلات را معرفی میکنیم:
۱٫ تخم مرغ

 

برای داشتن عضله چه بخوریم؟,آموزش ساخت عضله,آموزش ساخت عضله برای بدن

 

1.سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین است که عضلات را تقویت میکند. در واقع، آنها حاوی پروتئین با کیفیت بالا برای بهبود عضلات و ساخت و ساز بدن، و همچنین مواد معدنی با ارزش مانند کلسیم، روی و آهن لازم است.
زرده تخم مرغ یک منبع غنی از ویتامین ها، از جمله A، E، K و طیف وسیعی از ویتامین B مانند B12، ریبوفلاوین و اسید فولیک است. تمام این مواد مغذی برای بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن و تبدیل چربی به انرژی ضروری است.
خوردن یک یا دو عدد تخم مرغ در روز به ساخت عضلات و سالم ماندن آن کمک میکند. شما می توانید تخم مرغ را به شیوه های مختلفی، مانند آب پز، نیمرو بپزد. سفیده تخم مرغ، تخم مرغ سفت ترجیح داده میشود.


۲ سینه مرغ

 

بعد از ورزش بدنسازی چه بخوریم؟,غذاهایی برای ساخت عضله

 

سینه مرغ غذای بسیار عالی برای تقویت عضلات است. یک منبع بزرگ از پروتئین بدون چربی است که به راحتی بافت ماهیچه ها را ترمیم داده و سلول های آسیب دیده را در طول تمرینات سخت تقویت میکند
از دیگر مواد مغذی بدنسازی پسند نیاسین، ویتامین B6، آهن، سلنیوم و روی است
، غذاهای بو داده و یا سینه مرغ کبابی بهترین گزینه برای عضله سازی در رژیم غذایی خود می باشد. شما همچنین می توانید سینه مرغ را در سوپ و سالادبریزید. بدون پوست بخورید


۳٫ شیر

 

زیبا سازی اندام,بدنسازی,ورزش بدنسازی,غذاهای بدنسازی,ساخت عضله

 


شیر یکی دیگر از مواد غذایی برای تقویت عضله است. دارای پروتئین است. پروتئین آب پنیر به سرعت جذب بدن می شود. ماده پروتئین شیر، از سوی دیگر، به آرامی هضم می شود
شیر نیز دارای ویتامین ها و مواد معدنی، کربوهیدرات ها و چربی های خوب است که بدن نیاز به ساخت عضلات دارد. به علاوه، به عنوان ، شیر بدن را در طی زمان ورزش هیدراته میکند
بعد از هر ورزش نوشیدن یک لیوان شیر کم چرب بسیار ایده آل است.

 

۴٫ ماهی قزل آلا


به عنوان یکی از بهترین مواد غذایی برای عضله سازی است. ماهی قزل آلا می تواند به عضلانی کردن و سوزاندن چربی به دلیل ترکیب منحصر به فرد آن و داشتن امگا ۳ EPA و DHA، ویتامین B و پروتئین با کیفیت بالا دارد
یک هفته خوردن ماهی قزل آلا کبابی با سالاد یا سبزیجات سبز مفید است. در صورت امکان، ماهی قزل آلا را انتخاب کنید. اگر ماهی دوست ندارید، می توانید مکمل روغن ماهی مصرف کنید


۵٫ کوینولا

 

آموزش عضله سازی,غذاهای بدنسازی,خوراکی های بدنسازی
کوینولا پروتئین بالا و کم کالری است، یک غذای ایده آل برای ساخت و ساز های عضلانی است. پروتئین در آن شامل اسید آمینه های ضروری است، که یک پروتئین کامل است که عضلات را تقویت میکند
کوینولا همچنین سرشار از فیبر، ریبوفلاوین، کلسیم، ویتامین E، آهن، پتاسیم، فسفر، منیزیم، اسید فولیک و بتاکاروتن است.
به علاوه، کوینولا توده عضلانی را افزایش داده و چربی را کاهش میدهد.
کوینولا خوش مزه است و آسان پخته میشود. شما می توانید آن را در سوپ و سالاد یا همراه با با گوشت و سبزیجات سبز سرو کنید. سعی کنید بعد از ورزش از این مواد بخورید تا عضله سازی کنید


۶٫ حبوبات و سبزیجات

 

غذاهای مخصوص بدنسازی,قبل از ورزش بدنسازی چه بخوریم

 

اگر تصمیم شما در مورد عضله سازی جدی است، باید حبوبات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. انواع مختلف حبوبات منابع بسیار مغذی پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و فیبر می باشد.
پروتئین به ساخت و حفظ قدرت عضلانی کمک میکند.. کربوهیدرات های پیچیده تامین یک منبع با ثبات تر و طولانی تر مدت انرژی برای کار کردن.

لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیای مرمری، لوبیا، لوبیا سیاه و سفید، نخود، عدس و نخود چشم سیاه از انواع حبوبات هستند. شما می توانید حبوبات را در سوپ یا سالاد بخورید.

 


منبع اختصاصی : boyeharam.ir

 

 

ورزش بدنسازی,غذاهای بدنسازی,ساخت عضله,آموزش عضله سازی,غذاهای بدنسازی,خوراکی های بدنسازی,غذاهای مخصوص بدنسازی,قبل از ورزش بدنسازی چه بخوریم؟,بعد از ورزش بدنسازی چه بخوریم؟,غذاهایی برای ساخت عضله,برای داشتن عضله چه بخوریم؟,آموزش ساخت عضله,آموزش ساخت عضله برای بد



برچسب ها : ورزش , سایت ورزش , زیبایی اندام , داشتن اندام زیبا , زیبا سازی اندام , بدنسازی , ورزش بدنسازی , غذاهای بدنسازی , ساخت عضله , آموزش عضله سازی , خوراکی های بدنسازی , غذاهای مخصوص بدنسازی , قبل از ورزش بدنسازی چه بخوریم؟ , بعد از ورزش بدنسازی چه بخوریم؟ , غذاهایی برای ساخت عضله , برای داشتن عضله چه بخوریم؟ , آموزش ساخت عضله , آموزش ساخت عضله برای بدن , ساخت عضله با خوردن , قرص های بدنسازی ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 466
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614486

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


logo-samandehi