روش های درمان درد گردن با ورزش

تبادل لینک با سایت کانال سایت در آپارات تالار گفتمان سایت
روش های درمان درد گردن با ورزش روش های درمان درد گردن با ورزش

روش های درمان درد گردن با ورزش

              مجموع :ورزش

 

 

کاهش درد گردن با ورزش,ازبین بردن درد گردن با ورزش,کاهش دادن درد گردن با ورزش

درمان گردن درد با ورزش,کاهش گردن درد با ورزش,ازبین بردن گردن درد با ورزش,تمرینات ورزشی,حرکات ورزشی, گردن درد,درمان گردن درد,درمان درد گردن,تمرینات ورزشی مخصوص گردن,درمان با ورزش,ورزش درمانی

 

تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد و تقویت عضلات گردن (+تصاویر)
تمرینات زیر به منظور درمان آسیب و تقویت عضلات گردن برای آن دسته از ورزشکاران که از ناحیه گردن آسیب دیده اند همچنین برای شخصی که دچار ناراحتی و درد گردن است و حتی برای شما که می خواهید عضلات گردنتان را تقویت کنید مفید می باشد.

حرکت اول: چرخش گردن
برای انجام این حرکت ورزشی روی یک صندلی بنشینید. سر را صاف و مستقیم نگه دارید. سپس سر را به طرف راست بچرخانید و به موقعیت اول برگردید و سر را به طرف چپ بچرخانید. این تمرین ورزشی را ۱۰ بار در روز برای هر طرف انجام دهید.


حرکت دوم: کج کردن گردن
روی صندلی بنشینید، سر را صاف نگه دارید، سپس به طرف چپ حرکت دهید و به موقعیت اول برگردید.این حرکت ورزشی را ۱۰ بار در روز و برای هر طرف تکرار کنید.

 

 

ورزش ازبین برنده درد گردن,ورزش کم کننده درد گردن,کاهش درد گردن,درمان درد گردن,درمان درد گردن با ورزش

 

حرکت سوم: خم کردن گردن
سر را صاف نگه دارید، سپس گردن را به طرف پایین خم کنید تا جای که چانه به قفسه سینه برسد، این وضعیت را ۵ ثاینه نگه دارید و ۱۰ بار تکرار کنید.

 

حرکت چهارم: حرکت گردن به سمت عقب
برای انجام این حرکت ورزشی هم روی صندلی بنشینید، بدن صاف و بدون خمیدگی باشد، سپس سر را تا جای عقب ببرید تا چانه شما به سقف اشاره کند.این حرکت را ۱۰ بار در روز تکرار کنید.

 

حرکت پنجم: فشار و مقاومت
انگشتان خود را زیر چانه قرار دهید، سپس گردن را به طرف پایین حرکت دهید و با انگشتان مقاومت ایجاد کنید تا گردن خم نشود. این حرکت را ۵ ثانیه نگه دارید و ۵ بار تکرار کنید.

 

حرکت ششم: کشش
برای انجام این حرکت ورزشی صاف بایستید و دست ها را از پشت قلاب کنید، سپس شانه راست را پایین حرکت دهید و گردن به طرف چپ خم کنید. در عضلات جانبی گردن احساس کشش می کنید، این وضعیت را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید و ۳ بار تکرار کنید، حرکت را برای طرف دیگر نیز انجام دهید.

 

حرکت هفتم: انقباض ایزومتریک
برای انجام این تمرین ورزشی صاف بایستید و در حالی که سر و گردن را صاف نگه داشته اید و نگاه رو به جلو است، کف دست را روی پیشانی بگذارید و به سر فشار وارد کنید اما با عضلات گردن مقاومت ایجاد کنید تا سر به عقب نرود. در این وضعیت ۵ ثانیه بمانید. این حرکت را در ۳ ست و با ۵ تکرار انجام دهید.

 

 

منبع: summitmedicalgroup

 

 

ورزش,ورزش درمانی,ورزش کردن,سایت ورزش,سایت ورزشی,آموزش ورزش کردن,آموزش نرمش کردن,نرمش کردن,درمان با ورزش,درمان درد با ورزش,درمان بیماری با ورزش,ازبین بردن درد مفاصل با ورزش,کاهش درد گردن با ورزش,ازبین بردن درد گردن با ورزش,کاهش دادن درد گردن با ورزش,ورزش ازبین برنده درد گردن,ورزش کم کننده درد گردن,کاهش درد گردن,درمان درد گردن,درمان درد گردن با ورزش,درمان گردن درد

 

برچسب ها : ورزش , ورزش درمانی , ورزش کردن , سایت ورزش , سایت ورزشی , آموزش ورزش کردن , آموزش نرمش کردن , نرمش کردن , درمان با ورزش , درمان درد با ورزش , درمان بیماری با ورزش , ازبین بردن درد مفاصل با ورزش , کاهش درد گردن با ورزش , ازبین بردن درد گردن با ورزش , کاهش دادن درد گردن با ورزش , ورزش ازبین برنده درد گردن , ورزش کم کننده درد گردن , کاهش درد گردن , درمان درد گردن , درمان درد گردن با ورزش ,
کانال سایت در تلگرام اپلیکیشن اندروید سایت صفحه سایت در اینستاگرام