آموزش سفت کردن و استاندارد کردن سایز سینه

تبادل لینک با سایت کانال سایت در آپارات تالار گفتمان سایت
آموزش سفت کردن و استاندارد کردن سایز سینه آموزش سفت کردن و استاندارد کردن سایز سینه

آموزش سفت کردن و استاندارد کردن سایز سینه

              مجموع :ورزش

 

سفت کردن سینه,کوچک کردن سینه,سفت تر کردن سینه با ورزش

سفت کردن سینه,سفت کردن سینه با ورزش,تاثیر اب سرد بر سفت شدن سینه,اثرات آب گرم بر سفت شدن سینه,سفت کردن سینه با آب سرد و گرم,سفت کردن سینه در حمام

بالا رفتن سن-کم کردن وزن- زایمان و شیر دادن اینها عواملی هستند که باعث شل شدن و پایین آمدن سینه ها می شوند .


جای نگرانی نیست زیرا با آب درمانی و ورزش و تمرینات مرتب روزانه میتوان سینه ها را سفت کرد و با قوی کردن ماهیچه های اطراف آن سینه ها را بالا برد . اگر اهل آب هستید شنا کردن بخصوص در آب سرد بهترین ورزش برای سینه ها می باشد . گرفتن دوش آب سرد و بستن کرست هم به سفت شدن سینه کمک می کند. ولی ورزش بهترین سفت کننده سینه هست.

هیدروتراپی یا آب درمانی برای سفت کردن سینه

آب درمانی از آب برای ترویج سلامتی و تندرستی بدن استفاده می کند. یک روش آب درمانی متداول برای سفت کردن سینه سرد و گرم کردن آب زیر دوش حمام می باشد. این کار باعث افزایش جریان خون و تحریک تولید کلاژن و الاستیک در بدن می شود. در نتیجه پوست و سینه ها سفت تر میشوند.

اول به مدت 30 ثانیه با آب گرم دوش بگیرید. بعد آب را تا جایی که می توانید تحمل کنید سرد کرده و 10 ثانیه زیرش بایستید. این کار را چند بار تکرار کنید. ولی حتما دوشتان را با آب سرد پایان دهید.

ورزش برای سفت کردن سینه

برای تمرینات سینه احتیاج به دو عدد دمبل دارید که وزن آنها بستگی به قدرت و توانایی خودتان دارد اگر دمبل ندارید میتوانید از دو عدد بطری پر از آب استفاده کنید پس می بینید که هیچ دلیلی برای انجام ندادن تمرینات ندارید .

چهار تمرین بسیار موثر :

حرکت ورزشی برای سفت کردن سینه


1- روی زمین یا نیمکت در حالی که زانوها خم است دراز بکشید. دمبل ها را درست روی سینه نگه دارید و آنها را بالا ببرید. سپس دنبل ها را پایین بیاورید و این کار را همین طور تکرار کنید. مواظب باشید که دست ها کاملأ موازی یکدیگر باشند و همچنین دمبل ها را درست بشکل تصویر بدست بگیرید, یعنی قسمت گرد دمبل ها در طرفین باشند نه روبروی صورت شما.

سفت کردن سینه با ورزش


2- در حرکت دوم پشت نیمکت را در حالت 45 یا 30 درجه قرار دهید و همان حرکات ورزشی شماره یک را انجام دهید. اگر از این نیمکت های ورزشی ندارید میتوانید با کمک چند متکای سفت این شیب را بوجود آورید.

ورزش اندامی,ورزش جلوی سینه,ورزش بدنسازی


3- در حرکت سوم دوباره روی زمین با زانوهای خم دراز بکشید و دمبل ها را در حالیکه قسمت گرد آنها بطرف شماست بروی سینه بالا برده و پایین بیاورید و در تمام طول این تمرین ها مواضب باشید که دست های شما کاملأ موازی هم حرکت کنند.

ورزش,سفت کردن سینه با ورزش,اخبار ورزشی


4- در حرکت چهارم دوباره پشت تان را در شیب 30 تا 45 درجه قرار دهید و در حالیکه گردی سر دمبل ها بطرف صورت تان است آنها را بالا و پایین ببرید.


آموزش سفت سازی سینه,عوامل افتادگی سینه,جلوگیری از افتادگی سینه,بهترین راه برای سفت کردن سینه,ورزش های سفت کننده سینه,ورزش های جلوگیری کننده از افتادگی سینه,استفاده از کرست برای سفت شدن سینه,کوچک کردن سینه با ورزش,کوچ کردن ممه با ورزش

برچسب ها : Tightening of the chest , ورزش , سایت ورزشی , تناسب اندام با ورزش , زیباسازی بدن با ورزش , سفت کردن اندام با روزش , آموزش سفت سازی عضلات با ورزش , سفت تر کردن اندام با ورزش , درمان با ورزش , درمان اندام ها با ورزش , حرکات ورزشی برای سفت کردن اندام , حرکات ورزشی برای سفت کردن عضله ها , سفت تر کردن عضله ها , آموزش سفت کردن عضله با ورزش ,
کانال سایت در تلگرام اپلیکیشن اندروید سایت صفحه سایت در اینستاگرام