close
رزرو هتل

تناسب اندام با ورزشی های قدرتی

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

آموزش بافتنی,آموزش قلاب بافی,آموزش خیاطی,آموزش مسائل زناشویی,تصاویر بازیگران,اخبار امروز,ورزش,زیبایی اندام,آموزش گلسازی,آموزش عروسک سازی,آموزش آشپزی

ساعت بافتنی زنانه و دخترانه روژین

 

 

ساعت بافتنی,بافت ساعت,مدل ساعت,ساعت قلاب بافی

 

قیمت 25.000 تومان

توضيحات بيشتر

دستگاه تصفیه آب خانگی

 


تصفیه کن آب,تصفیه کردن آب,آموزش تصفیه کردن آب

 

قیمت 25.000 تومان تصفیه کن خانگی آب


چرخ خیاطی دستی تمام اتوماتیک

 

 

چرخ خیاطی دستی,چرخ خیاطی پیشرفته,آموزش خیاطی


قیمت 30.000 تومان
توضيحات بيشتر


آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
* وب سایت استادی سنتر شامل خیاطی، بافتنی، مد، آرایش ( کلیک کنید) * 1 103 studycenter
تابلو حروف برجسته 0 58 mismona
تالار تشریفات 0 49 mismona
تالار خاص 0 47 mismona
سیم کارت سازمانی GPS برای ردیاب 0 43 mismona
ردیاب خودرویی چیست؟ 0 44 mismona
تفاوت های ردیاب و رهیاب 0 46 mismona
تاریخچه ردیاب 0 47 mismona
تمرین کردن قسمتهای سخت 0 42 mismona
موسیقی ؛ حرکات و احساسات 0 41 mismona
اصطلاحات کاربردی موسیقی 0 55 mismona
بهبود تمرین پیانو در هفت قدم (گام هفتم) 0 26 mismona
تکنیک، هماهنگی ماهیچه ها 0 37 mismona
Abrsm را بیشتر بشناسیم 0 29 mismona
بهبود تمرین پیانو در هفت قدم (گام چهارم) 0 32 mismona
حرکت، بیان و صدا در نوازندگی پیانو 0 26 mismona
آموزش دو زبانه 0 45 mismona
دوره کلاسیک 1750 تا 1820 0 38 mismona
دوره ی باروک 0 32 mismona
تابلو حروف برجسته 0 33 mismona
درباره : زیبایی اندام ,
بازديد : 1269 | تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1393 زمان : 15:26 |

تناسب اندام

              مجموع :ورزش

 

تناسب اندام,لاغری و اندام مناسب,راه های داشتن اندام مناسب,بهترین راه درمان پرخوری,درمان چاقی,داروهای درمان چاقی,مقاله ای درمورد ورزش و تناسب اندام,ورزش چیست؟,ماهیت ورزش بدنسازی

وقتی وزنتان با ورزش کردن کم نمی‌شود، احتمالا مشکلی وجود دارد. این، مشکل خیلی‌هاست. روزها و ساعت‌ها تمرین می‌کنند اما با وجود عرق ریختن فراوان، نمی‌توانند وزن کم کنند. فیزیولوژیست‌های ورزشی و متخصصان و مربیان تربیت بدنی در آمریکا معتقدند که ۶ اشتباه در شیوه ورزش کردن ما وجود دارد که می‌تواند به مثابه ترمزی برای تناسب اندام عمل ‌کند. با این ۶ ترمز آشنا شوید.

 

بسیاری از زنان تصور می‌کنند که ۳۰ دقیقه ورزش کردن، شکل بدنشان را تغییر می‌دهند اما این حالت، خودکار نیست. در این مقاله درباره بایدها و نبایدهای تمرینی می‌گوییم تا سوخت و ساز بدنتان افزایش یابد و بتوانید اندام متناسبی داشته باشید.

 

▪ نباید: احساس راحتی با سرعت بیشتر تمرین

▪ باید: سرعت کمتر اما ایستاده در هنگام تمرین

▪ نتیجه: در هر جلسه، ۵۰ کالری بیشتر می‌سوزانید.

 

تمرینانی با شدت زیاد، ممکن است انرژی بیشتری بسوزاند اما به شرطی که در وضعیت راحت نشسته یا تکیه داده به جایی نباشید. وضعیت خوب قرارگیری و اکسیژن‌گیری بیشتر و ورزش کردن در حالت ایستاده ۵۰ کالری انرژی بیشتر از شما می‌گیرد.

 

▪ نباید: ورزش کردن در حالت تشنگی

▪ باید: نوشیدن حدود دو لیوان آب، دو ساعت قبل از تمرین

▪ نتیجه: انرژی بیشتر، وزنه سنگین‌تر و تناسب اندام سریع‌تر

وقتی بدنتان کم آب می‌شود، زودتر خسته می‌شوید و تمرین‌تان سخت‌تر می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد با این کم آبی و خستگی، ورزشکاران سه تا پنج تکرار در هر نوبت ورزش قدرتی، کمتر وزنه می‌زنند. کم آبی، میزان هورمون‌های آنابولیک را که برای قدرتمند شدن عضلات ضروری هستند، کاهش می‌دهد. در روز تمرین به ازای هر ۱۵ کیلوگرم وزن بدن باید ۱۰۰ سی‌سی آب در مدت دو ساعت پیش از شروع ورزش مصرف کنید.

 

▪ نباید: روی تردمیل رمان بخوانید.

▪ باید: به موسیقی گوش کنید.

▪ نتیجه: ۱۵ درصد بیشتر کالری می‌سوزانید.

 

شاید در تبلیغات گوناگون، به ویژه در ماهواره‌ها دیده‌اید که می‌گویند کمربند لاغری را ببندید و به تلویزیون نگاه کنید یا روزنامه بخوانید، در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد بهترین کار، گوش دادن به موسیقی است. این کار موجب می‌شود ۱۵ درصد بیشتر کالری بسوزانید.

 

▪ نباید: بدوید، اگر از آن متنفرید.

▪ باید: تمرینی هوازی که برایتان جالب‌تر است انتخاب کنید.

▪ نتیجه: سالی دو کیلو بیشتر وزن کم می‌کنید.

 

مهم نیست که یک تمرین ورزشی، چه‌قدر کالری مصرف می‌کند، اگر شما از آن خوشتان نیاید، به کاری نمی‌آید. فرض کنید در هر جلسه تمرین روزی، ۳۰۰ کالری می‌سوزانید اما از این نوع ورزش لذت نمی‌برید. احتمال اینکه یک روز در هفته کمتر ورزش کنید زیاد است. این یعنی ماهی ۱۲۰۰ کالری کمتر از برنامه پیش‌بینی شده، انرژی می‌سوزانید و برابر است با سالانه ۲ کیلوگرم وزن بیشتر. پس حتی برای لذت‌بخش شدن پیاده‌روی، از یک همراه پایه این کار استفاده کنید.

 

▪ نباید: تمام وقت‌تان را به ورزش‌های هوازی اختصاص دهید.

▪ باید: ورزش‌های هوازی و قدرتی را ترکیب کنید.

▪ نتیجه: سالانه ۶ کیلوگرم بیشتر وزن کم می‌کنید.

 

تقریبا ۸۰ در صد زنان، ورزش‌های قدرتی بیشتری انجام می‌دهند چون بر این باورند که موجب افزایش سوخت و ساز می‌شود اما موضوع دیگری که نمی‌دانند این است که تحقیقات نشان داده افرادی که تمرینات قدرتی و هوازی را ترکیب می‌کنند و هفته‌ای سه روز از هر کدام انجام می‌دهند، در مقایسه با کسانی که فقط هوازی کار می‌کنند، کمتر غذا می‌خورند و به این ترتیب روزانه ۵۱۷ کالری کمتر دریافت می‌کنند.

 

این شیوه ورزش کردن، موجب افزایش هورمون‌های عامل سیری، افزایش تجزیه مواد غذایی و تثبیت قند خون می‌شود. در نهایت، این کار موجب احساس سیری بیشتر می‌شود.

 

▪ نباید: به تخمین کالری‌سوزی دستگاه‌های ورزشی اعتماد کنید.

▪ باید: سوزاندن کالری خود را با کنترل ضربان قلب اندازه‌گیری کنید..

▪ نتیجه: سالانه ۵/۱ کیلوگرم بیشتر وزن کم می‌کنید.

 

چه‌قدر زیباست وقتی با ۲۰ دقیقه ورزش هوازی، ۴۰۰ کالری بسوزانید اما زیاد خوشحال نشوید چون تحقیقات نشان داده اندازه‌گیری‌های دیجیتالی روی دستگاه‌های ورزشی سالن‌ها، سوزاندن کالری ۳۰ درصد بیشتر نشان می‌دهند. بهتر است از دستگاه‌های مانیتور دقیق ضربان قلب، قد، سن، میزان فعالیت و... استفاده کنید. این دستگاه‌ها با اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب و متناسب‌سازی آن با بقیه فاکتورها، مصرف دقیق کالری را در یک جلسه تمرین ورزشی‌ نشان می‌دهد.

 

 



برچسب ها : تناسب اندام , لاغری و اندام مناسب , راه های داشتن اندام مناسب , بهترین راه درمان پرخوری , درمان چاقی , داروهای درمان چاقی , مقاله ای درمورد ورزش و تناسب اندام , ورزش چیست؟ , ماهیت ورزش بدنسازی , پرورش اندام , پرورش اندام زنان , لاغری بدن , راه های لاغری بدن , قرص هایی برای لاغری بدن , بهترین قرص های لاغری , انواع ورزش , لاغری با ورزش , آموزش لاغر شدن با ورزش , لاغر کردن شکم , آموزش لاغر کردن شکم ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 176
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614536

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


logo-samandehi