close
تبلیغات در اینترنت

زیبا یی چشم | غذاهایی برای زیبا شدن چشم

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

 

کفش دخترانه اسپورت نایک مدل Avocado

 

کفش,مدل کفش,کفش نایک,کفش دخترانه,کفش دخترانه نایک

 

قيمت فقـط : 35000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

توضيحات بيشتر

ست تاپ و شلوارک طرح ferrari مدل niko


تاپ و شلوار ست مردانه,مدل تاپ و شلوار مردانه,جدیدترین مدل تاپ مردانه,مدل شلوارک مردانه

 

قيمت فقـط :   28000وجه بعد از تحويل درب منزل شــما تصفیه کن خانگی آب


سفیدکننده و پولیش دندان لوما

 

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,پولیش دندان,سفید کردن دندان


قيمت فقـط :25000پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما
توضيحات بيشتر

 


درباره : آرایش صورت و مو ,
بازديد : 1547 | تاريخ : یکشنبه 09 آذر 1393 زمان : 20:45 |

غذاهایی که باعث زیبایی چشم میشوند

              مجموع :ارایش چشم

 

 

 

 آموزش زیباتر کردن چشم,خوشکلتر کردن چشم,غذاهایی که باعث زیباتر کردن چشم,خوراکی برای زیبا شدن چشم,چه چیزی باعث زیباتر شدن چشم میشود؟,آموزش آرایش چشم

طولاني از چشم‌هاي خود استفاده مي‌کنند و يا در محيط‌هاي پر نور و کم نور کار مي‌کنند، ضروري است. جهت سلامت چشم‌ها يک رژيم متعادل شامل شير، کره، ميوه‌ها، سبزي‌هاي سبز و پروتئين‌ها بايد مصرف شود. هر يک از مواد غذايي مورد نياز براي بدن در سلامت و زيبايي چشم‌ها موثر است.

 

جريان طبيعي اشک يا سلامت غشاء‌هاي مخاطي جهت درخشندگي چشم‌ها نقش تعيين‌کننده‌اي دارد. جهت سلامت بافت‌هايي که در بخش داخلي مجاري اشکالي يا غدد اشکي قرار مي‌گيرد و تحت عنوان غشاء‌هاي مخاطي ناميده مي‌شود، مصرف يک رژيم غذايي مناسب ضروري است.

 

يک رژيم غذايي ايده‌آل شامل غذاهاي طبيعي و نپخته است. ميوه‌هاي تازه مانند پرتقال، سيب، انگور، هلو و انار؛ سبزي‌هاي سبز مانند کاهو، کلم، اسفناج؛ سبزي‌هاي ريشه‌اي مانند سيب‌زميني، شلغم، هويج، پياز، چغندر؛ غلات، ميوه‌هاي خشک و محصولات لبني از موارد ضروري محسوب مي‌شوند.

 

مصرف مقادير بيش از اندازه مربا، کيک، شيريني، شکرسفيد، نان سفيد، چاي و قهوه به همراه گوشت و ماهي مي‌تواند روي نحوه هضم غذا و سلامت بدن اثر منفي بگذارد.

 

غذاهايي که سبب يبوست شده و يا در دستگاه‌ گوارش گاز ايجاد مي‌کنند و مواد مسکر مضر بوده و از مصرف آنها اجتناب‌ بايد کرد.مصرف ويتامين‌‌هاي گروه A و Bجهت دستيابي به سلامت بينايي ضروري است. سبزي‌ها، شير، پنير، تخم‌مرغ، ميوه، موز، گوجه‌فرنگي، مخمرها و دانه آفتابگردان و روغن بادام منابع ارزشمند اين ويتامين‌ها محسوب مي‌شوند. کاهش ديد مي‌تواند در اثر نقص ريبوفلاوين ايجاد شود که با مصرف آن قابل حل است.

 

هويج خام حاوي اين ويتامين‌ها است و به سلامت و درخشندگي چشم کمک مي‌کند. بنابراين مقاديري زيادي از آنها را بايد مصرف کرد.

آموزش زیباتر کردن چشم,خوشکلتر کردن چشم,غذاهایی که باعث زیباتر کردن چشم,خوراکی برای زیبا شدن چشم,چه چیزی باعث زیباتر شدن چشم میشود؟,آموزش آرایش چشم

اثر ويتامينA

 

ضروري‌ترين ترکيب جهت سلامت چشم‌ها ويتامين A است. بنابراين مصرف مقادير قابل توجه از اين ويتامين را بايد در رژيم غذايي قرار داد. روغن کبد ماهي، شير، کره، زرده تخم‌مرغ، کدوتنبل، هويج، سبزي‌هاي سبز، گوجه‌فرنگي، پرتقال و ليمو منابع ارزشمند اين ويتامين محسوب مي‌شوند.

 

در صورتي که ميزان ويتامين A در رژيم غذايي کم باشد، ممکن است حساسيت به نور در چشم‌ها، پرش در ديد و خستگي در چشم‌ها ايجاد شود و در موارد کمبود شديد ويتامينa اين حالات تشديد مي‌شود.

 

جهت زيبايي سلامت و درخشندگي چشم‌ها مصرف 10000 واحد ويتامين A در روز براي بزرگسالان ضروري است.

 آموزش زیباتر کردن چشم,خوشکلتر کردن چشم,غذاهایی که باعث زیباتر کردن چشم,خوراکی برای زیبا شدن چشم,چه چیزی باعث زیباتر شدن چشم میشود؟,آموزش آرایش چشم

ميوه و سبزي‌ها جهت تامين ويتامين‌ث

 

گوشت بدون چربي، مرغ ماهي، غلات و سبزي‌هاي تيره جهت تامين ويتامين‌هاي گروه ب،غذاهاي دريايي و غلات جهت تامين روي،دانه‌هاي روغني و آووکادو جهت تامين ويتامين Eهويج سيب‌زميني سبزي‌ها تيره جهت تامين بتاکاروتن



برچسب ها : آموزش زیباتر کردن چشم , خوشکلتر کردن چشم , غذاهایی که باعث زیباتر کردن چشم , خوراکی برای زیبا شدن چشم , چه چیزی باعث زیباتر شدن چشم میشود؟ , آموزش آرایش چشم , تغذیه برای چشم , چشم های زیباتر , رژيم غذايي , سلامت و زيبايي چشم‌ها , سلامت چشم‌ها , درخشندگي چشم‌ها , رژيم غذايي ايده‌آل , غذاهاي طبيعي و نپخته ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 106
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614692

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.



logo-samandehi