close
تبلیغات در اینترنت

چه ورزشی برای خوش اندامی بعد از زایمان مناسب است؟

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

 

کفش دخترانه اسپورت نایک مدل Avocado

 

کفش,مدل کفش,کفش نایک,کفش دخترانه,کفش دخترانه نایک

 

قيمت فقـط : 35000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

توضيحات بيشتر

ست تاپ و شلوارک طرح ferrari مدل niko


تاپ و شلوار ست مردانه,مدل تاپ و شلوار مردانه,جدیدترین مدل تاپ مردانه,مدل شلوارک مردانه

 

قيمت فقـط :   28000وجه بعد از تحويل درب منزل شــما تصفیه کن خانگی آب


سفیدکننده و پولیش دندان لوما

 

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,پولیش دندان,سفید کردن دندان


قيمت فقـط :25000پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما
توضيحات بيشتر

 


درباره : زیبایی اندام ,
بازديد : 1816 | تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1393 زمان : 14:28 |

چه کنیم بعد از زایمان خوش اندام شویم؟

              مجموع :ورزش

 

 

 

ورزش بعد از زایمان,چه کنیم بعد از بچه دار شدن خوش اندام بمانیم؟,راه های خوش اندام ماندن,زایمان,خوش اندامی,ورزشی برای خوش اندامی,ورزشی برای تناسب اندام,ورزش بانوان,ورزشی برای خوش اندام شدن بانوان,بعضی از زن ها چه میکنن بعد از زایمان خوش اندام میمانند؟

3تمرین برای به‌دست آوردن اندامی زیبا و کشیده پس از زایمان+تصویر

 

بعد از بارداری، این تمرینات شخصی به شما امکان مصرف انرژی و به دست آوردن مجدد اندامی زیبا و کشیده را می‌دهد!

 

برای دست یافتن به نتیجۀ قابل مشاهده و سریع، در 2 ماه ابتدایی باید حداقل 3 بار در هفته و بعد از آن 2 بار در هفته این تمرینات را انجام دهید.

 

تمرین مخصوص مامان‌های جوان: شماره 1


روی کمرتان دراز بکشید، زانوها را خم کنید و دست‌ها را پس گردن بگذارید. زانوی خم شده را به سمت سینه بالا بیاورید. در حالی که بازدم را به بیرون می‌دهید، سر و شانه‌هایتان را بالا بیاورید، انگار می‌خواهید زانوها را با آرنج‌هایتان لمس کنید.


این تمرین را 10 بار انجام دهید.

ورزش بعد از زایمان,چه کنیم بعد از بچه دار شدن خوش اندام بمانیم؟,راه های خوش اندام ماندن,زایمان,خوش اندامی,ورزشی برای خوش اندامی,ورزشی برای تناسب اندام,ورزش بانوان,ورزشی برای خوش اندام شدن بانوان,بعضی از زن ها چه میکنن بعد از زایمان خوش اندام میمانند؟تمرین مخصوص مامان‌های جوان: شماره 2


روی شکم دراز بکشید، شانه و پیشانی باید روی زمین یا یک بالش باشد؛ ران‌ها از هم فاصله دارند و قوزک پاها با دست گرفته شده اند. با کشیدن قوزک پا به سمت کفل، ران‌ها را از زمین جدا کنید. سپس رهایشان کنید. اگر کمرتان آسیب پذیر است، حوله‌ای را لوله کرده و زیر کمرتان قرار دهید.


این حرکت را 4 بار تکرار کنید.

ورزش بعد از زایمان,چه کنیم بعد از بچه دار شدن خوش اندام بمانیم؟,راه های خوش اندام ماندن,زایمان,خوش اندامی,ورزشی برای خوش اندامی,ورزشی برای تناسب اندام,ورزش بانوان,ورزشی برای خوش اندام شدن بانوان,بعضی از زن ها چه میکنن بعد از زایمان خوش اندام میمانند؟

تمرین مخصوص مامان‌های جوان: شماره 3


در پایان، روی شکم دراز بکشید. استخوان شرمگاه باید کاملاً به زمین چسبیده و بازوها به جلو کشیده شده باشند. در حالی که بازدم خود را بیرون می‌دهید، یک بازو و پای مخالفش را بالا بیاورید. همین حرکت را با دست و پای مخالف هم انجام دهید.


این تمرین را 5 بار دیگر هم انجام دهید.

ورزش بعد از زایمان,چه کنیم بعد از بچه دار شدن خوش اندام بمانیم؟,راه های خوش اندام ماندن,زایمان,خوش اندامی,ورزشی برای خوش اندامی,ورزشی برای تناسب اندام,ورزش بانوان,ورزشی برای خوش اندام شدن بانوان,بعضی از زن ها چه میکنن بعد از زایمان خوش اندام میمانند؟

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما


پس از تولد نوزاد این تمرین را برای بازیابی قسمت‌های لگن انجام دهید: در عرض چند ثانیه، ماهیچه‌‌های مهبلی و مقعدی را منقبض کنید، این حرکت به نیروبخشی مجدد سرعت می‌بخشد.

 

منبع:seemorgh.com



برچسب ها : ورزش بعد از زایمان , چه کنیم بعد از بچه دار شدن خوش اندام بمانیم؟ , راه های خوش اندام ماندن , زایمان , خوش اندامی , ورزشی برای خوش اندامی , ورزشی برای تناسب اندام , ورزش بانوان , ورزشی برای خوش اندام شدن بانوان , بعضی از زن ها چه میکنن بعد از زایمان خوش اندام میمانند؟ , لاغری , تناسب اندام , ورزش تناسب اندام , راههای تناسب اندام , دستگاه تناسب اندام , فرمول تناسب اندام , راز تناسب اندام , جدول تناسب اندام , تناسب اندام بعد از زایمان , حفظ اندام ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 106
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614693

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.



logo-samandehi