close
تبلیغات در اینترنت

6 راه برای لاغر کردن شکم

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

 

کفش دخترانه اسپورت نایک مدل Avocado

 

کفش,مدل کفش,کفش نایک,کفش دخترانه,کفش دخترانه نایک

 

قيمت فقـط : 35000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

توضيحات بيشتر

ست تاپ و شلوارک طرح ferrari مدل niko


تاپ و شلوار ست مردانه,مدل تاپ و شلوار مردانه,جدیدترین مدل تاپ مردانه,مدل شلوارک مردانه

 

قيمت فقـط :   28000وجه بعد از تحويل درب منزل شــما تصفیه کن خانگی آب


سفیدکننده و پولیش دندان لوما

 

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,پولیش دندان,سفید کردن دندان


قيمت فقـط :25000پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما
توضيحات بيشتر

 


درباره : زیبایی اندام ,
بازديد : 11540 | تاريخ : شنبه 14 تير 1393 زمان : 20:9 |

6 راه برای لاغر کردن شکم

              مجموع :ورزش

 

آب کردن چربی شکم,ورزش,سفت کردن شکم با ورزش,حرکات ورزشی برای سفت کردن شکم,تمرینات ورزشی شکم,پیشگیری از افتادگی شکم,تقویت عضلات شکم,زیبایی اندام,تناسب اندام

چه کنیم که شکم نیاوریم ؟


قطع مصرف هله هوله:

بسیاری از آبنبات ها و اسنکها شامل گلیسیرین و شکر بالایی هستند که در معده به طور کامل هضم نشده و سبب می شود شکم شما نفخ کند.


بدوید(حدود ۲ کیلومتر):


ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل( مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.


نمک و ادویه نخورید:


مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ، سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد را فراهم می سازد. یک قاشق سوپ خوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.


پتاسیم مصرف کنید:


این ماده طبیعی ادرارآور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد. می توانید آن را در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.


آب بیشتری مصرف کنید:


نوشیدن آب به میزان لازم باعث می شود تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده،‌ به آسانی خارج شود و نفخ شکم تان از بین برود.


تصورات غلطی که افتادگی شکم می آورند


۱- برای سفت شدن شکم باید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید:
عضلات شکم نیاز به استراحت دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته می شود. انجام تمرین های شکمی برای ۳ تا ۵ روز در هفته موجب می شود شما عضلات سفت و شکم صافی پیدا کنید.


۲- تمرین کامل شکم نیم ساعت طول می کشد:
اگر تمرین باید نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکم تان در تحرک هستند، پس احتمالاً حرکات را اشتباه انجام می دهید. نحوه انجام دادن حرکات را مجدداً بازبینی نمایید و روی مدت زمان تمرکز نکنید. همیشه کیفیت مهمتر از کمیت است.


۳- دراز و نشست آرام، عضلات را محکم تر می کند:
آن قدر که روند معمولی دراز و نشست، شما را لاغر می کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربی ها کمک نمی کند. کندی در انجام حرکات اصلاً سودمند نیست. تمرینات باید به شما در هر حالتی کمک کنند، چه بخواهید وارد ورزش کیک بوکس شوید و چه بخواهید یک چمدان را از روی زمین بلند کنید. در هر دو حالت ذکر شده شما کارهای خود را که در حالت آهسته انجام نمی دهید.

 

۴- بهترین زمان برای حرکات شکمی، آخر تمرین ها است:
هیچ فرقی نمی کند که شما چه زمان ورزش های شکمی را انجام دهید، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد. بهترین زمان وقتی است که احساس کنید می خواهید تمرینات را انجام دهید. اما اگر می خواهید در ابتدای تمرینات، حرکات مربوط به شکم را انجام دهید، اول باید خودتان را حسابی گرم کنید. هنگامی که خون در گردش باشد، می توان به آسانی از بروز بسیاری از آسیب دیدگی ها جلوگیری کرد.


۵- بدون وزنه و دستگاه نمی توانید شکم خود را آب کنید:
شما به هیچ وجه به وزنه نیازی ندارید. البته بسیاری از ورزشکاران برای این که توانایی و قدرت خود را افزایش دهند، از وزنه استفاده می کنند. بسیاری از دستگاه ها و وزنه ها برای استفاده خانم ها طراحی نشده اند. اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید، ممکن است فشار به قسمت هایی که نباید، وارد شود. به زمین بچسبید که هم مؤثر است و هم ارزان و آن را در هر جایی به راحتی می توانید پیدا کنید.


نتیجه بیشتر در زمان کمتر:
حرکات را کمی آرام تر انجام دهید: با چهار شماره بالا بیایید و با چهار شماره به حالت اول بازگردید. ۵ تا ۱۰ ثانیه در دشوارترین حالت دراز و نشست باقی بمانید.حرکات خود را کم کم انجام دهید: این کار باعث می شود تا عضلات شکم از سایر ماهیچه ها جدا شده و تأثیر تمرینات مستقیماً روی شکم وارد شود.


شکم خود را صاف کنید: انجام این حرکت به شما کمک می کند تا شکم تان را لاغرتر کنید. در حالی که صورت تان مقابل زمین قرار دارد، روی شکم دراز بکشید. وزن تان را روی کمر و شکم دهید و سعی کنید دست ها و پاها را از روی زمین بلند کنید. برای چند ثانیه در این وضعیت باقی بمانید، سپس به موقعیت اولیه بازگردید و یک مرتبه دیگر این حرکت را تکرار کنید.

 



برچسب ها : آب کردن چربی شکم , ورزش , سفت کردن شکم با ورزش , حرکات ورزشی برای سفت کردن شکم , تمرینات ورزشی شکم , پیشگیری از افتادگی شکم , تقویت عضلات شکم , زیبایی اندام , تناسب اندام , vراه های کاهش وزن , کم کردن چربی شکم , بهترین و اسان ترین راه برای کاهش چربی شکم , آموزش سفت تر کردن ماهیچه شکم , ورزش های شکمی , زیبایی اندام و شکم , آموزش تمرینات ورزشی برای شکم , تمرین برای لاغر کردن شکم , بهترین و اسانترین راه برای لاغری شکم , آموزش تقویت شکم , راه های از بین بردن چربی شکم و لاغری ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 76
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614692

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.



logo-samandehi