close
تبلیغات در اینترنت

بهترین راه های جلوگیری از پوکی استخوان

تبلیغات

 ست سارافون و دامن شلواری

موضوعات
رتبه سايت درگوگل

فروشگان سايت
پيوندهاي روزانه
آخرين مطالب ارسالي
مطالب پربازديد
تبليغات

 

کفش دخترانه اسپورت نایک مدل Avocado

 

کفش,مدل کفش,کفش نایک,کفش دخترانه,کفش دخترانه نایک

 

قيمت فقـط : 35000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

توضيحات بيشتر

ست تاپ و شلوارک طرح ferrari مدل niko


تاپ و شلوار ست مردانه,مدل تاپ و شلوار مردانه,جدیدترین مدل تاپ مردانه,مدل شلوارک مردانه

 

قيمت فقـط :   28000وجه بعد از تحويل درب منزل شــما تصفیه کن خانگی آب


سفیدکننده و پولیش دندان لوما

 

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,پولیش دندان,سفید کردن دندان


قيمت فقـط :25000پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما
توضيحات بيشتر

 


درباره : پیشگیری بهتر از درمان , تغذیه سالم ,
بازديد : 1295 | تاريخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 16:19 |

بهترين راه هاي جلوگيري از پوکي استخوان

              مجموع :سلامت

 

 

 

 جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است

 

استخوان های سالم می خواهید؟ اینها را بخورید
وقتی صحبت از ساختن استخوان های محکم و قوی می شود، دو ماده غذایی مهم می شوند: کلسیم و ویتامین د. کلسیم استخوان ها و ساختمان دندان ها را محکم می کند و ویتامین د جذب کلسیم و رشد استخوان را تقویت می کند.
این مواد غذایی در اوایل زندگی از اهمیت بیشتری برخوردارند، ولی در دوره های بعدی زندگی نیز به بدن کمک زیادی می کنند. اگر پوکی استخوان (بیماری استخوان های شکننده) بگیرید، باید کلسیم و ویتامین د زیادی دریافت کنید تا پیشرفت این بیماری کند شود و از شکستگی ها جلوگیری شود.


افراد زیر 50 سال باید روزانه 1000 میلی گرم کلسیم و 200 واحد ویتامین د مصرف کنند. این افراد بالای 50 سال باید 1200 میلی گرم کلسیم و 400 تا 600 واحد ویتامین د دریافت کنند. با مصرف مواد غذایی زیر می توانید کلسیم و ویتامین د لازم برای تقویت استخوان هایتان را تأمین کنید.


ماست

 جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است

بیشتر مردم با قرار گرفتن در برابر نور آفتاب ویتامین د لازم را دریافت می کنند، ولی غذاهایی مانند ماست منبعی غنی از ویتامین د هستند. یک کاسه ماست کلسیم روزانه شما را تأمین می کند. ماست های بدون چربی تقریباً 30 درصد از کلسیم و 20 درصد از ویتامین د روزانه شما را تأمین می کنند.

 

شیر

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است

اینکه شیر، نماد کلسیم معرفی می شود، دلیل دارد. 220 گرم شیر بدون چربی 90 کالری انرژی دارد و 30 درصد از دوز کلسیم روزانه شما را تأمین می کند. سعی کنید شیرهایی بخرید که ویتامین د بیشتری دارند. اگر مزه شیر را دوست ندارید، آن را در اسموتی یا آبمیوه خود بریزید.

 

پنیر

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است
فقط به این دلیل که پنیر پر از کلسیم است بدان معنا نیست که باید در خوردن آن افراط کنید. فقط 40 گرم پنیر چدار بیش از 30 درصد ارزش روزانه کلسیم بدن را تأمین می کند. بنابر این تعادل را رعایت کنید.

 

ساردین

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است

ماهی های کوچک ساردین که اغلب به صورت بسته بندی خریداری می شوند، سطوح بالایی از ویتامین د و کلسیم دارند. شاید تصورش برایتان سخت باشد، ولی مزه آنها در پاستا و سالاد فوق العاده است.


تخم مرغ

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است

با آنکه تخم مرغ فقط 6 درصد از ویتامین د روزانه بدن را دارد، ولی راه سریع و آسانی برای دریافت آن است. یادتان باشد که ویتامین د در زرده تخم مرغ است نه سفیده آن.


سالمون

 

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است



سالمون بخاطر داشتن اسیدهای چرب امگا-3 معروف است، ولی 85 گرم سالمون بیش از 100 درصد از ویتامین د لازم شما را تأمین می کند. بنابراین برای حفظ سلامت قلب و استخوان های خود سالمون میل کنید.

 

اسفناج

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است

اگر هر روز محصولات لبنی مصرف نمی کنید، اسفناج راه خوبی برای دریافت کلسیم است. یک فنجان اسفناج پخته حدوداً 25 درصد از کلسیم روزانه لازم برای بدنتان و همچنین فیبر، آهن و ویتامین آ برای شما تأمین می کند.


ماهی تن

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است


ماهی تن ماهی چرب دیگری است که سرشار از ویتامین د است. 85 گرم ماهی تن کنسروی حدود 39 درصد از دوز روزانه ویتامین د را تأمین می کند.


کلم برگ

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است


کلم برگ مانند اسفناج پر از کلسیم است و یک فنجان کلم برگ پخته بیش از 25 درصد از دوز روزانه لازم کلسیم بدن را تأمین می کند.


آب پرتقال

جلوگيري از پوكي استخوان,پوكي استخوان,جلوگيري از پوكي استخوان,راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان,محكم كردن استخوان ها,استخوان مطلوب,بالا بردن كيفيت استخوان,پوكي مفاصل,جلوگيري از پوكي مفاصل,غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است


 




برچسب ها : جلوگيري از پوكي استخوان , پوكي استخوان , راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان , بهترين راه هاي جلوگيري از پوكي استخوان , محكم كردن استخوان ها , استخوان مطلوب , بالا بردن كيفيت استخوان , پوكي مفاصل , جلوگيري از پوكي مفاصل , غذاهاي كه براي جلوگيري از پوكي استخوان و مفاصل مفيد است , فوايد ساردين , فوايد شير , فوايد گوشت ماهي تن , فوايد ماست , فوايد اسفناج , فوايد سبزيجات , فوايد گوشت ماهي , فوايد پنير , انواع غذاها و فوايد انها , غذاهاي جلوگيري كننده از پوكي استخوان و مفاصل ,
نويسنده : وحید فرزین | نظرات ()

مطالب مرتبط
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبليغات

مهره مار

آمار كاربران
  • افراد آنلاين : 166
  • اعضاي آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 614616

جدیدترین های امروز


کپي مطالب این سايت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.



logo-samandehi